Perşembe, Kasım 12, 2009

Hep Böyle Dur!


Başkan Yıldırım Demirören, başkan adayı Murat Aksu, kurumsal sosyal sorumluluk ödülü sahibi Beşiktaş...

Taraftar olarak ben bu fotoğrafı, bu fotoğrafın anlattıklarını kendime ve renklerine bağlı olduğum kulübe yakıştırıyorum. Bu ve benzeri fotoğrafları sürekli görmek istiyorum. Aslına bakarsanız çok da fazla birşey istemiyorum. Önce kaybettiğimiz 'duruşu' kazanalım camia olarak, sonra seçim ve kupa kazanalım. Önce altyapıdan gelen çocukları kazanalım, sonra CL'den para ... Önce Beşiktaş kazansın, sonra fotoğraftakiler kazanabilir...

'Kaybetmek' eyleminin azı ya da çoğu olduğuna inanmıyorum. Kaybedersen kaybedersin, ne kaybettiğinin ne önemi var? Bir istisnası var: Beşiktaşlılık... Önce kaybettiğimiz 'değerleri' kazanalım, sonra gerisi gelir... Biliyoruz! İnanıyoruz!

Haber: NTV

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yardır ama küfürsüz !