Pazar, Ekim 25, 2009

Olmadı Es-Es!

Gectigimiz sezon herhalde 10 defa üzerinden geçtiğimiz Antalyaspor maçından önce ve sonra taraftar otobüslerinin taşlanmasına çok üzülmüştüm. Çiçeklerle karşılanmalıydı o taraftar Antalya şehrinde... Daha Manavgat'daki ormanların küllerinin üzerinde duman tüterken, Forza üzerinden büyük bir kampanya düzenlendi ve Manavgat Beşiktaş Ormanı için bağışlar toplandı. Forza'da adım adım gelişmeler var. Antalyalı ne yaptı? Kentine destek olmak için harçlığını bankaya yatıran Beşiktaşlı'nın kafasına taş attı.

061626'nın web sitesinde şu yazılmış: 'olması Es-Es'. Olmadı tabi ya! Sanırım bu 061626 platformunun gazından olsa gerek Eskişehir'de de takım otobüsü taşlandı. Hadi Bursa'lı kovboyları anlarım, varlık sebepleri takımları değil Beşiktaş sanki. Ankara'lı vandalları hiç saymıyorum da size ne oldu Es-Esçiler yahu? Ankara'nın vandalı ya da Bursa'nın o.lanı değilsiniz ki... Benim şahsen Rıza Hoca, Batuhan, S.Bayraktar'dan dolayı sempati duyduğum, tribünlerinden dolayı bu ligde mutlaka olması gerektiğine inandığım takımın taraftarı, üzerinde forma var diye Beşiktaşlı kıza saldırır, benim takımıma taş atar, kendi topçusuna da Beşiktaş formasını yere attırırsa her türlü muameleye layıktır di mi? Sizin şehriniz aydınsa biz de bizansız, evet!

bülent kOcabey; taraftarın gazlasa da senin kaç yıl ekmeğini yediğin, armasını öpüp, formasını terlettiğin kulübe böyle saygısızlık olmaz. Hepimizden daha fazla sen biliyorsun ki yarın da Es-Es'in formasını yere atacaksın. Çünkü senin karakterin bu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yardır ama küfürsüz !