Cumartesi, Nisan 10, 2010

Bir Yıl Daha Mustafa Hoca!

Mustafa Hoca 1 Haziran 2011'e kadar Beşiktaşımızın başında... Hayırlı olsun... Şu üstteki fotoğrafı girerken açıkçası tereddüt ettim. Nedeni ise Başkan YD neye elini sürse arıza çıkıyor... Haksız mıyım?

Takip ettiğim bloglarda bizi bol tavşanlı ve ülserli günlerin beklediğini belirten yazılar asılıyor. Bir grup ise Başkan ilk defa proaktif davranıp önümüzdeki yılın planlarını yapıyor, istikrar peşinde koşuyor diyor. Ben 2 görüşe de katılıyorum, daha doğru bir söylemle ikinci görüşe katıldığım için birincisi bonus geliyor.

Mustafa Hoca Kulübün imajına katkıda bulundu, BJK adını destursuz ağzına alan şuursuz futbol camiasına "hop" dedi. İletişim yeteneği ve karizması ileYD ve YK'nin yapamadıklarını bir çırpıda yaptı. Patron olduğunu belirtti ve artık Nevzat Demir tesislerinde futbolculara omuz atan yöneticiler göremedik...

Peki sahada ki gerçekler? Mustafa Hoca geçtiğimiz yıl 2 kupa kaldırdı takımı ile birlikte. Bizi nasıl mutlu ettiğini söylemeye gerek yok. Takıma daha sağlam bir omurga kazandırdı. Ancak bu sezon takım şu anda ilk 4 de olmasına rağmen son 6 haftayı şampiyon mu bitireceğiz yoksa 5 nci mi kimse bilemiyor.

Bugün TS maçı (Trabzonspor'a çok saygı duyuyorum ve büyük bir camia olduklarını düşünüyorum, Bursa ya da Sivas ile karıştırmayalım...Yeri gelmişken araya gireyim...) sonrası bakalım ne diyeceğiz hocaya, Büyük mü? Tavşancı mı? yoksa ne? Es-Es maçındaki takım kimin eseri ki muhteşem bir geri dönüş yaptılar. Peki A.gücü karşısında ezilen takım kimin sorumluluğundaydı? Hoca rakip antrenörleri ters köşe yapmaya daha fazla kafa yoruyor sanki. Biz bile her maç sistem ne kimler ilk 11 olur bilemiyoruz. Bu değişken takım da inişli çıkışlı bir performans sergiliyor, kafaları karıştırıyor.

Sonuç itibariyle ben şu andaki Beşiktaş için en doğru seçimin Mustafa Denizli olduğunu düşünüyorum, keza yeni bir teknik ekip gelirse aportta bekleyen YD yönetiminin takıma çökeceğini biliyorum. YD kaldığı sürece denge unsuru olarak Mustafa Hoca'dan iyisi yok.

Teknik taktik ayrı konu...

Eğer derdimiz futbolsa bilemem ama BJK arması ise "Mustafa Denizli Şampiyon Yap Bizi!"...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yardır ama küfürsüz !