Salı, Ağustos 25, 2009

Senin güttüğün koyun kadar ....

Yürü be Mustafa Hoca! Vermiş ayarı sırf ağzı olduğu için konuşanlara. Gerçi bu badireleri de atlatırsa, Hıncal'ın yanında "ballı Mustafa" safında yerimi tutacağım ama olsun, sevdim ben bu yaklaşımı. Özgüven önemlidir.
Hemen alıntılayalım zehir zemberek(!) açıklamalardan:

''Bu eleştirileri yapanların bildiği kadar, benim unutmuşluğum var. Kargalar bana kılavuzluk yapamaz. O zaman burnumuz kötü yerlere gider. Kargaların çeşitleri vardır; leş kargaları vardır, kılavuz kargalar vardır. İkisinden de hayır gelmez''

Haa bu arada bizden (ÇBF) başka okuyan var mıdır blogumuzu bilmem ama hatırlatalım kombineler için bugün son, 6 saat kalmış yani. Enseyi karartmadan alalım aldıralım.

2 yorum:

  1. hehe cok komik ya. sanırım sadece CBF okuyor. olsun be! bu da bizim iletisim platformu olsun. kombine icin bizim bi kac elemana baski yapiyorum ama oruc kafasi ile cocuklar pek orali degil.

    YanıtlaSil
  2. olsun güzel yazıyoruz bence. Örneğin Hırvatistan ligindeki takımların ne kadar alan daraltmalı oyun oynayıp yerel altyapılarından neler çıkardıklarını Fransa 2. ligine giden adamları bile listeleyerek yazan ukala bi tavrımız yok. hafif müzik tadında bişey işte, iyidir

    YanıtlaSil

yardır ama küfürsüz !