Cumartesi, Ağustos 08, 2009

Mustafa Denizli Olmak ...


Hakikaten zor olsa gerek. Çifte kupalı şampiyon bir takım yarat (temelleri Ertuğrul Hoca tarafından atıldı deniyor, katılmıyorum), camianın karizmasını sürekli çizen beyanatları ile Başkan ve Yöneticileri yönet, en tarafsızı bile renkli olan (NTVSpor seni Mehmet Topuz olayında ki tavrın nedeniyle unutmayacağız, unutturmayacağız) medya ve şişkin egolu her işi yapar skor yazarlarını sustur sonra Şampiyonlar Ligi'ne doğrudan katıl ama yine de kimseye yaranama!!!

Mustafa Denizli şöyle oynattı, bala göte kazandı, şapkadan tavşan çıkardı, saçmaladı diyen forum ve blog yazarlarına inat Mustafa Hocanın bu yıl da takımı ilk 2 ye sokup istikrarı devam ettirmesini diliyorum.

Takımın şampiyonluğu bir yana Mustafa Hocanın seviyesinde ve muhatabı diğer teknik direktörler arasında bir çekişme olacaktır. Örneğin Frank Rijkaard: Yılın tartışmasız flaş transferi... Futbolcu ve teknik adam olarak almadığı kupa kalmamış ve hala çok genç. Mental olarak GS'ye katkısı yaratacağı diğer tüm etkilerden daha baskın olabilir...

Diğer yandan TSL'nin gediklisi Christoph Daum. İlk akla gelen 3 teknik adamdan biri. Bu yıl yalnızca TSL şampiyonluğunu hedefleyen FB için kalburüstü bir seçim.

Düşünüyorum da Mustafa Denizli bu yıl da takımını zirvede tutabilirse, Beşiktaş'ın çehresini değiştirmeye yönelik en önemli aşamaları sadece 2 sezonda geçerek gerçek bir efsane olacaktır. Ben Mustafa Denizli olsaydım bu gururun yanında Rijkaard, Daum ve diğer teknik adamları alt etmiş olmanın vereceği hazzı da sonuna dek yaşamak isterdim.


- Başkan ben 2 hafta daha tatilimi uzatıyorum, Çeşme'deyim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yardır ama küfürsüz !