Çarşamba, Mayıs 26, 2010

Quaresma'yı Beklerken ...


Quaresma'yı beklerken...
Bizim blogun hissedarı Bülent kardeşimiz evlendi, Burcu'ya ve Bülent'e ömür boyu mutluluklar dilerim. fenevbahce hesabı kendimiz evlenmiş kadar sevindik, düğün partisinde Big In Japan çalarken sahnede olan bizler yaşlandığımızı iyice idrak ettik.

Quaresma'yı beklerken...
Bizim blogun 3te 1 ortağı Çağrı kardeşimiz terfi etti. O artık bir senyör. Kendisine başarılarının devamını dilerim. Sanırım daha fazla cukka yapacak, bir de seneye numaralıya terfi ederse bilsin ki biz de onu takip ederiz... Mabedin heryeri bizim değil mi? Semt bizim değil mi? Aşk bizim değil mi? (Bizim a.q.)

Quaresma'yı beklerken...
Kendimi değişim rüzgarlarına bıraktım. Evi değiştiriyorum, artık Beşiktaş belediye seçiminde inisiyatif sahibiyim. İşi değiştirdim. Harbi Beşiktaş'lı olm benim patron dedim, beğendiremedim... Kimi arkadaş "utanmadın mı lan" dedi burada çarşaf çarşaf Murat Aksu yazdığım için... Valla aşk başka iş başka ama dolaylı olarak Beşiktaş'a hizmet ediyorum sanki, bu da güzel...

Quaresma'yı beklerken...
Ülkemde bir Kemal çıktı sahneye... Biliyoruz ki dürüst... Biliyoruz ki giydiği ateşten gömlek... Heyecanlandım belki de ilk defa bir siyasiyi dinlerken. İyi olan kazansın, hayat astığı astık kestiği kestik kabadayılara kolay olmasın, titresinler ve kendilerine gelsinler... Gandi dandi farketmez, umarız Kemal affetmez! Takip ediyoruz...

Quaresma'yı beklerken...
Savaşlar sardı yine dünyayı... İran'a saldırı hazırlığı, Kore'lerin hangimiz daha nükleermiş bakalım tatbikatları, Irak'ta soykırıma devam, Afganistan'da bombalanan siviller... Ölen kurtuluyor belki bu boklu gelecekten...Çivisi çıkmış dünya... Savaşmayın sevişin ulan!

Quaresma'yı beklerken...
Ronaldinho aziz başkana mesaj göndermiş, başkan beni al diye... Henry desen bavulları toplamış, schekip'ten uçak bileti bekliyormuş. Sercan da amerika dönüşü bileti sabiha gökçene almış...kadıköye kolay gitsin diye... Bursa şampiyon olduğunda sesi bir tarafına kaçan bir şeytan vardı ya, seneye de ibiş ibiş konuşsun diye bol sıfırlı anlaşma imzalamış... Fulya'da plazaların çöp tenekesi olmuş altyapının konteynerleri...

Quaresma'yı beklerken...
İster misin gelsin... Gelir mi dersin? Gelse ne sükse yaparız haaa, takıma uysa da uymasa da... Ye kürküm ye modeli gitmiyor mu işler bu devirde... Ya bi de gelirse, zulaya atalım bi maytap bi kaç meşale, taksi kaç para yazar acaba Beşiktaş'tan AHL'ye...

Quaresma'yı beklerken...
Bir yazı astım bloga az ters çok manyel!

2 yorum:

  1. burcu ve bülent'e mutluluklar.
    çağrı'nın başarısı daim olsun.
    senin yeni evin hayırlı olsun.
    kemal, gandi falan farketmez. ülkeden umudum azalıyor yavaş yavaş.
    amerika'nın amk.
    fulya'yı, semti, beşiktaş'ımı bu hale getirenler utansın artık.
    kuarejma gel-me-sin!

    YanıtlaSil
  2. çok güzel yazmışsın sevgili Factotum, blogda özel bir yeri olacak bu yazının.

    YanıtlaSil

yardır ama küfürsüz !